Бізнес вдома: що має врахувати підприємець

Власна квартира чи будинок може стати не лише простором для життя, а й стартовим майданчиком для підприємницької діяльності. Але, перш ніж облаштовувати домашній офіс чи починати консультувати клієнтів із власної вітальні, варто врахувати юридичні, податкові та організаційні нюанси.
У цьому практичному керівництві № 17 ми розповімо, які правила діють для суб’єктів господарювання, що працюють вдома, які витрати можна офіційно врахувати та як уникнути типових помилок.
З матеріалів видання ви, зокрема, дізнаєтесь:
- як оформити відносини з найманими працівниками;
- куди сплачувати податки, якщо працівники працюють дистанційно, – за місцем реєстрації працівника чи роботодавця;
- як подати форму № 20-ОПП підприємцю, який працює вдома, та чи скасовується пільга з податку на нерухоме майно;
- чи потрібно укладати договір оренди, якщо офіс розміщено в квартирі директора;
- чи можливі перевірки за місцем проживання підприємця;
- чи відносяться витрати на придбання офісної техніки та оплату комунальних послуг до підприємницьких;
- як зареєструвати РРО/ПРРО, якщо розрахункові операції здійснюються на дому продавця або за адресою замовника.
Пам'ятайте, що збереження психологічної стабільності та здійснення заходів щодо відродження економічного потенціалу країни під час війни – це посильний внесок кожного в нашу перемогу. Слава Україні!
Зверніть увагу! Матеріали видання підготовлено на підставі нормативно-правових документів станом на 10 вересня 2025 року.
Замовляйте прямо зараз!
Передплатіть практичні керівництва через редакцію:
• за номерами (056) 370-44-25, (044) , (067) 544-07-31;
• по електронній пошті product@balance.ua
Працюйте впевнено та без помилок!
Новини за темою:
Перелік тем практичних керівництв серії «Бібліотека «Баланс»:
- (ІV квартал 2025 року);
- (ІІІ квартал 2025 року);
- (І квартал 2025 року).